Dergi Kurulları

Afyon Kocatepe Üniversitesi Adına İmtiyaz Sahibi

Prof. Dr. Nusret KOCA Bir kuruma bağlı değildir Türkiye
Beşeri Coğrafya (Diğer)

Baş Editör

Doç. Dr. Fatih GÜNGÖR Afyon Kocatepe University Türkiye Web

Fatih Güngör, Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümünde doçent doktor ve bölüm başkanıdır. Kendisi aynı zamanda ERIC ve ULAKBİM TR Dizin’de taranan Kuramsal Eğitimbilim Dergisi baş editörüdür. Başlıca araştırma alanları akademik yazma, derlem dilbilim ve öğretmen eğitimidir. 

İkinci Bir Dil Olarak İngilizce, Eğitim

Editör Yardımcısı

Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Ertürk GEÇİCİ AFYON KOCATEPE UNIVERSITY Türkiye Web
Eğitim, Matematik Eğitimi

Dergi Kurulu

Prof. Ali YILDIRIM University of Gothenburg İsveç

Prof. Dr. Ali YILDIRIM Göteborg Üniversitesi (İsveç) Pedagoji ve Didaktik Çalışmalar Bölümü öğretim üyesidir. 1993 ve 2018 yılları arasında Orta Doğu Teknik Üniversitesi´nde görev yapmıştır. Program geliştirme, öğretmen eğitimi, düşünme ve öğrenme süreçleri, sosyal bilimler eğitimi ve değerlendirme alanlarında araştırmalar yapmaktadır. Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen ülke düzeyindeki araştırma projelerinde (aile eğitimi, SBS, mesleki eğitim, vb.) ve Dünya Bankası kredisiyle finanse edilen Milli Eğitimi Geliştirme, Endüstriyel Okullar, Hizmet Öncesi Öğretmen Eğitimi Projelerinde yöneticilik ve danışmanlık yapmıştır. Koordinatör ve araştırmacı olarak aktif vatandaşlık eğitimi, hayat boyu öğrenme, iklim dostu okullar, öğrenme ağları, okul dışı öğrenme kazanımlarının değerlendirilmesiyle ilgili AB Projelerini yürütmüştür. Ayrıca Milli Eğitim Bakanlığı ve Yükseköğretim Kurulu tarafından yürütülen akreditasyon, fakülte-okul işbirliği, öğretmen nitelikleri, öğretmen eğitimi, öğretmenlik sertifikası komisyonlarında görev almış ve çeşitli rapor ve programların hazırlanmasına katkıda bulunmuştur. Basılmış makale ve kitap çalışmaları öğretmen eğitimi, program geliştirme, değerlendirme, öğretim süreçleri, sosyal bilimler öğretimi ve nitel araştırma konularına odaklanmaktadır. 2018 yılından bu yana Göteborg Üniversitesi´nde yaklaşık 50 araştırmacının yer aldığı Didaktik Araştırmalar Grubu´nun koordinatörlüğünü yürütmektedir. e-mail: ali.yildirim@gu.se 

Eğitim, Eğitimde Program Geliştirme, Eğitimde Program Değerlendirme, Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi, Sosyal Bilgiler Eğitimi
Doç. Dr. Arlinda BEKA University of Prishtina Kosova

Dr. Arlinda Beka is a distinguished associate professor at the Faculty of Education, University of Prishtina, where she currently chairs the doctoral school, demonstrating her leadership in postgraduate studies. Her academic and professional endeavors are characterized by a strong focus on pivotal areas within education, including the development of early childhood curricula, rigorous educational research, and the formulation of effective education policies. Dr. Beka's commitment to fostering global collaboration in sustainable development is evident through her active membership in the UNESCO network for Education for Sustainable Development.
Dr. Beka's dedication to continuous professional growth is further exemplified by significant international experiences that have enriched her perspective and expertise. These include a Fulbright Faculty Exchange at James Madison University in the USA and participation in other international professional exchange mobilities, facilitating the exchange of best practices and innovative pedagogical approaches.
Throughout her career, Dr. Beka has demonstrated versatility and a profound commitment to the advancement of education through her active engagement in a wide array of roles and projects. Her contributions reflect a deep-seated passion for shaping effective educational practices and influencing policy development to enhance learning outcomes

Eğitim, Eğitimde Program Geliştirme, Program Tasarımı, Öğrenme Kuramları, Hizmetiçi Eğitim, Öğretim Kuramları, Eğitimin Felsefi ve Sosyal Temelleri, Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi, Okul Öncesi Eğitim, Çocuk Gelişimi Eğitimi, Yükseköğretim Politikaları, Yükseköğretimde Kalite Güvencesi, Yükseköğretimde Program Geliştirme ve Yeterlilikler, Eğitim Politikası
Doç. Dr. Fatih GÜNGÖR Afyon Kocatepe University Türkiye

Fatih Güngör, Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümünde doçent doktor ve bölüm başkanıdır. Kendisi aynı zamanda ERIC ve ULAKBİM TR Dizin’de taranan Kuramsal Eğitimbilim Dergisi baş editörüdür. Başlıca araştırma alanları akademik yazma, derlem dilbilim ve öğretmen eğitimidir. 

İkinci Bir Dil Olarak İngilizce, Eğitim
Dr. Duygu CANDARLİ University of Southampton Birleşik Krallık
İkinci Bir Dil Olarak İngilizce
Yrd. Doç. Filiz KESER ASCHENBERGER University for Continuing Education Krems Avusturya
Yetişkin Eğitimi, Yükseköğretimde Uluslararasılaşma, Eğitim Politikası, Kapsayıcı Eğitim
Prof. Dr. Martin BİLEK Charles University Çek Cumhuriyeti

Professor at Charles University, Faculty of Education, Head of Department of Chemistry and Chemistry Education, M. Rettigove 4, CZ-116 39 Praha, CZ, e-mail: martin.bilek@pedf.cuni.cz.
Graduated as teacher of chemistry and physics for secondary school at Faculty of Education University of Hradec Králové (M. Ed., 1988), his Ph.D. in pedagogy/educational technology oriented to chemistry education he received at Faculty of Education Charles University in Prague (1996), Assoc. Prof. (habilitation, 1999) and Prof. (inauguration, 2006) in didactics of chemistry at Faculty of Natural Sciences of the M. Bel University in Banska Bystrica (SK).
His scientific and pedagogical activities are focused on didactics of chemistry and in wider sense on didactics of natural sciences and technical subjects (curricular approach, mind maps, learning from graphical presentation etc.) and ICT in chemistry and in general approach in science and technical education (computer supported class experiment, Internet in science and technical education, tutorial software etc.).
He is a member number of scientific councils of academic institutions, editorial boards of professional journals and has number of other activities focused on science and technical education.

Okul Dışı Öğrenme
Prof. Dr. Anastasios Tasos BARKATSAS RMIT University Avustralya
Matematik Eğitimi
Doç. Dr. Koray KASAPOĞLU AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Eğitimde Program Geliştirme, Eğitimde Program Değerlendirme, Program Tasarımı
Son Güncelleme Zamanı: 15.04.2025 20:05:30