BibTex RIS Kaynak Göster

The Relationship Marketing Approach And Strategies In Retailing Management To Constitute Customer And Brand Loyalty

Yıl 2010, Cilt: 6 Sayı: 1, - , 01.04.2010

Öz

The Relationship Marketing Approach And Strategies In Retailing Management To Constitute Customer And Brand Loyalty

Yıl 2010, Cilt: 6 Sayı: 1, - , 01.04.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mustafa Karadeniz

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 6 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Karadeniz, M. . (2010). The Relationship Marketing Approach And Strategies In Retailing Management To Constitute Customer And Brand Loyalty. Journal of Naval Sciences and Engineering, 6(1).