Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2000 yılından bu yana eğitim bilimleri alanında kesintisiz yayın hayatını sürdüren seçkin bir akademik platformdur. Çeyrek asra yaklaşan yolculuğumuzda, eğitim-öğretim ve öğretmen yetiştirme alanlarındaki yenilikçi araştırmaları bilim dünyasına kazandırmak için kararlılıkla çalışıyoruz.
Dergimizin Temel İlkeleri
Lisanslama ve Kullanım Hakları
Dergimiz, "Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı (CC BY 4.0)" aracılığıyla içeriğini kullanıma sunmaktadır. Bu lisans kapsamında, kullanıcılar bilinen standartlarda kaynak gösterilmesi koşuluyla, makaleleri paylaşabilir, kopyalayabilir, yeniden dağıtabilir, uyarlayabilir, dönüştürebilir ve ticari amaçla kullanabilir. Tek şart, uygun biçimde atıf yapılması, değişiklik yapıldıysa belirtilmesi ve orijinal çalışmaya bağlantı verilmesidir.
Uluslararası Standartlar
Dergimiz, Committee on Publication Ethics (COPE), Budapest Open Access Initiative (BOAI) ve Open Access Scholarly Publishers Association (OASPA), organizasyonlarının yayın ilkelerini uygular ve kabul eder. Ayrıca, TÜBİTAK ULAKBİM DergiPark tarafından belirlenen yayın ilkelerini de titizlikle uygulamaktadır.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, eğitim bilimlerinin geleceğini şekillendiren araştırmaları destekleyerek, ülkemiz ve dünya eğitim sistemlerinin gelişimine katkıda bulunmayı hedeflemektedir. Akademik birikimin paylaşıldığı, yenilikçi fikirlerin tartışıldığı bu platformda, siz değerli araştırmacılarımızı ağırlamaktan onur duyarız.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, aşağıdaki temel alanlar ve güncel eğitim trendleri kapsamında yapılmış özgün bilimsel çalışmaları değerlendirmeye almaktadır:
Temel Eğitim Alanları
Disiplin Temelli Eğitim Alanları
Güncel Eğitim Trendleri
Dergimiz, yukarıda belirtilen alanlardaki çalışmaların yanı sıra, eğitim bilimlerine katkı sağlayacak nitelikteki özgün ve yenilikçi araştırma makalelerini değerlendirmeye açıktır.
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi