Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ali Günay Balım
Prof. Dr.
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi
Yayın
13
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
90
13
Yayın
2
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
90
TR Dizin Atıf
0000-0003-2010-1696
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Fen ve Teknoloji Dersinin “Madde ve Isı” Konularında Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Modeline Dayalı Etkinlik Planları
Yazarlar:
Doç. Dr. Ali Günay Balım
,
Yrd. Doç. Dr. Suat Türkoğuz
,
Dr. Güliz Aydın
,
Arş. Gör. Ertuğ Evrekli
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
0
ATIF
1
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısı İle İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti
Yazarlar:
Ece Altay
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.956631
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3114
2
ATIF
1
FAVORİ
3114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
, Osman Urhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
0
ATIF
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Eğitiminde Animasyon Destekli Kavram Karikatürleri Kullanımının Öğrencilerin Kavramsal Anlamaları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Ertuğ Evrekli
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.52826/mcbuefd.1556259
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
271
0
FAVORİ
271
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Stem Pedagojik Alan Bilgisi (STEMPAB) Düzeyinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Verdi
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1324227
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
478
0
FAVORİ
478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (STEMPAB) ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Esra Verdi
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1287727
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
611
0
FAVORİ
611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Işığın Madde ile Etkileşimi Ünitesine Yönelik Kavramsal Anlama Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ayşegül Karapınar
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1278350
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
867
0
FAVORİ
867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlara Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
, Osman Urhan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1101
1
FAVORİ
1101
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısı İle İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti
Yazarlar:
Ece Altay
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.956631
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3114
1
FAVORİ
3114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Derslerinde Argümantasyona Dayalı Sorgulama Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ali Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.796913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of the Nature Education Science Camp on the Secondary School Students' Environmental Attitudes and Perceptions
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ali Balım
,
Ümmühan Ormancı
,
Erkan Özcan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
942
0
FAVORİ
942
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyo-Bilimsel Argümantasyon Yönteminin Fen Bilimleri Dersinde Kullanımına ĠliĢkin Bir Etkinlik Örneği
Yazarlar:
Erkan Özcan
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4556
0
FAVORİ
4556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerine Yönelik Teknoloji Destekli Kavram Haritaları Uygulamaları
Yazarlar:
Ali Balım
,
Güliz Aydın
,
Suat Türkoğuz
, Sabriye Yılmaz,
Ertuğ Evrekli
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3914
0
FAVORİ
3914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Dersinin “Madde ve Isı” Konularında Yapılandırmacı Yaklaşımın 7E Modeline Dayalı Etkinlik Planları
Yazarlar:
Doç. Dr. Ali Günay Balım
,
Yrd. Doç. Dr. Suat Türkoğuz
,
Dr. Güliz Aydın
,
Arş. Gör. Ertuğ Evrekli
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1438
1
FAVORİ
1438
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Alanındaki Lisansüstü Tezlerdeki Yöntemsel ve İstatistiksel Sorunlar
Yazarlar:
Ertuğ Evrekli
,
Didem İnel
, Huriye Deniş,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1757
0
FAVORİ
1757
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Öğretiminde Kavram Karikatürü Kullanımının Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Sorgulayıcı Öğrenme Becerileri Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Ali Günay Balım
,
Didem İnel
,
Ertuğ Evrekli
Yayın Bilgisi: 2008 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2001
0
FAVORİ
2001
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
İlköğretim Online
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
Editörlük
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Işığın Madde ile Etkileşimi Ünitesine Yönelik Kavramsal Anlama Testi Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Ayşegül Karapınar
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1278350
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
867
1
ATIF
0
FAVORİ
867
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Maddenin Tanecikli Yapısı İle İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti
Yazarlar:
Ece Altay
,
Ali Günay Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.956631
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3114
2
ATIF
1
FAVORİ
3114
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Derslerinde Argümantasyona Dayalı Sorgulama Yöntemi Kullanımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Sevinç Kaçar
,
Ali Balım
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
DOI: 10.17569/tojqi.796913
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
901
1
ATIF
0
FAVORİ
901
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat