avatar
Ata Pesen Doç. Dr. SİİRT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 22 Hakemlik 58 CrossRef Atıf 42 TR Dizin Atıf 43
22 Yayın
58 Hakemlik
42 CrossRef Atıf
43 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Eğitimde Hazırbulunuşluluk Öğretmen Yetiştirme Harmanlanmış Öğrenme Çocuk Gelişimi

Kurum

SİİRT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
DOI: 10.18026/cbayarsos.652806
ATIF 9 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4241

9

2

4241

0

2

1489

3

1

4298

4

1

1476

0

1

834

Yayınlar

0

168

0

770

0

407

0

696

0

1469

2

1489

2

4241

0

1711

1

1476

0

1239

Science High School Students’ Perceptions of Science High Schools in Turkey
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524932
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1084

0

1084

0

700

Üniversite Öğrencilerinin Fonksiyonel Olmayan Tutumlarının İncelenmesi
DOI: 10.19160/ijer.550840
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3742

0

3742

0

1492

0

3901

1

4298

0

2991

Yayınlar

2

0

1205

5

0

1469

Öğretmenlerin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
DOI: 10.18026/cbayarsos.652806
ATIF 9 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4241

9

2

4241

3

0

1711

4

1

1476

The School and SAC as Voiced in the Perceptions of Gifted Students
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.577545
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1239

1

0

1239

Science High School Students’ Perceptions of Science High Schools in Turkey
Yayın Bilgisi: 2020 , Journal of Education and Future
DOI: 10.30786/jef.524932
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1084

2

0

1084

Üniversite Öğrencilerinin Fonksiyonel Olmayan Tutumlarının İncelenmesi
DOI: 10.19160/ijer.550840
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3742

2

0

3742

1

0

1492

8

0

3901

3

1

4298

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.