Behiye Akçay profil resmi
Behiye Akçay Prof. Dr. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 14 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 71 TR Dizin Atıf 23
14 Yayın
10 Hakemlik
71 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi STEM Eğitimi

Kurum

İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 17 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2489

17

1

2489

0

1

1433

Yayınlar

0

436

1

1433

1

2489

0

1623

0

1847

0

1327

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2782

0

2782

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9181

0

9181

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2781

0

2781

0

2626

Yayınlar

1

0

436

The effects of socio-scientific STEM activities on 21st century skills of middle school students
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.27.9.2
ATIF 17 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2489

17

1

2489

2

0

1623

1

0

1847

10

0

1327

9

0

2524

Elektrik Enerjisi Başarı Testinin Geliştirilmesi
DOI: 10.30900/kafkasegt.422251
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2782

9

0

2782

Argümantasyonun Öğrencilerin Bilimi Sözde-Bilimden Ayırma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Etkisi
Yazarlar: Merve Arık, Behiye Akçay
DOI: 10.19126/suje.338919
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9181

5

0

9181

Ortaokul Fen Bilimleri Ders Kitaplarının Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar: Behiye Akçay , Hakan Akçay , Elif Kahramanoğlu
DOI: 10.19171/uefad.368965
ATIF 13 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2781

13

0

2781

4

0

2626

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.