Berrin Akman profil resmi
Berrin Akman Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 55 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 137
55 Yayın
7 Hakemlik
137 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim Kapsayıcı Eğitim

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 33643

0

6

33643

0

5

20324

10

3

30472

2

2

2795

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin Akman , İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 771

0

2

771

Yayınlar

0

40

0

70

0

269

0

325

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sessiz Kitap Kullanımı: Bir Durum Çalışması
Yayın Bilgisi: 2024 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1443907
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1668

0

1668

A Comprehensive Review of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
DOI: 10.30900/kafkasegt.1282126
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 944

0

944

0

436

The Self-Awareness Scale for Anti-Bias Education: A Reliability and Validity Study
DOI: 10.30900/kafkasegt.1176533
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 780

0

780

Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 879

0

879

2

2795

0

957

0

1559

0

417

0

1470

0

1617

1

1114

0

3677

0

3879

0

2454

0

4712

0

2022

0

2384

0

2176

0

4263

0

1476

1

2835

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5955

0

5955

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

0

1069

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin Akman , İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 771

2

771

1

2566

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6292

0

6292

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 33643

6

33643

0

8096

0

7153

3

30472

Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
Yazarlar: Dila Yazıcı, Berrin Akman , Servet Kardeş, Elif Mercan Uzun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1245

0

1245

0

14263

0

3091

1

1572

0

5499

0

7489

0

1985

0

3354

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1998

0

1998

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Özen Altınkaynak , Şenay Altınkaynak , H.gözde Ertürk Kara, H.Gözde Ertürk, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5190

2

5190

Okul Öncesi Öğretmenlerinde Tükenmişlik Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Berrin Akman , Necdet Taşkın , Zeynep Özden, Figen Çörtü
Yayın Bilgisi: 2010 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2121

0

2121

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

2

0

522

Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 879

1

0

879

2

2

2795

2

0

1470

3

0

1617

3

1

1114

4

0

4712

5

0

2384

4

0

4263

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah Günşen , Gülden Uyanık, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2835

11

1

2835

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5955

2

0

5955

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1069

24

0

1069

4

1

2566

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF 11 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6292

11

0

6292

13

0

8096

11

0

7153

10

3

30472

6

0

14263

2

0

3354

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1998

1

0

1998

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Özen Altınkaynak , Şenay Altınkaynak , H.gözde Ertürk Kara, H.Gözde Ertürk, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
ATIF 11 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5190

11

2

5190

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.