avatar
Erkan Göktaş Dr. Seçuk Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 21 TR Dizin Atıf 2
11 Yayın
19 Hakemlik
21 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi Eğitimde Liderlik Eğitim Politikası

Kurum

Seçuk Üniversitesi

Yayınlar

0

595

MATEMATİK VE FİZİK ÖĞRETİMİNDE KUTUP ARAŞTIRMALARI
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 404

0

404

NİCEL BİR SİSTEMATİK İNCELEME YÖNTEMİ: META ANALİZ
Yayın Bilgisi: 2023 , Şarkiyat
DOI: 10.26791/sarkiat.1349791
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 758

0

758

Paylaşılan Liderlik ve Okul Çıktıları Arasındaki İlişkiler: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1132631
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 727

0

727

0

311

0

4669

0

1941

Eğitim Politikası Bağlamında İşbirlikli ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Tutuma Etkisinin Meta Analizi
Yazarlar: Ayşen Bakioğlu, Erkan Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.454886
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1377

0

1377

Nurettin Topçu'nun Eğitim, Öğretmen ve Okul Anlayışına Eleştirel Bir Bakış
Yayın Bilgisi: 2019 , Harran Maarif Dergisi
DOI: 10.22596/2019.0401.50.64
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10974

0

10974

BİR EĞİTİM POLİTİKASI BELİRLEME YÖNTEMİ: META ANALİZ
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28622

0

28622

Yayınlar

Paylaşılan Liderlik ve Okul Çıktıları Arasındaki İlişkiler: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1132631
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 727

1

0

727

The Effects of Teacher Relationships on Student Academic Achievement: A Second Order Meta-Analysis
Yayın Bilgisi: 2023 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.23.15.10.1
ATIF 12 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4669

12

0

4669

4

0

1941

Eğitim Politikası Bağlamında İşbirlikli ve Geleneksel Öğrenme Yöntemlerinin Tutuma Etkisinin Meta Analizi
Yazarlar: Ayşen Bakioğlu, Erkan Göktaş
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.454886
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1377

4

0

1377

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.