Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Esra Benli Özdemir
Doç. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
13
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
4
13
Yayın
13
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Fen Bilimleri Dersi Eleştirel Düşünme Gücü ile Fen Dersine Yönelik Öz-Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Özdemir Onaç
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1484241
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
0
ATIF
1
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitiminde Öğretim Teknolojilerine Yönelik Özyeterlik İnançları ve Görüşleri: Çevrimiçi Öğretim Teknolojisi Eğitimi
Yazarlar:
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
73
0
FAVORİ
73
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Elektromanyetik Kirlilik Farkındalığı: Görüşler, Akademik Başarı ve Çeşitli Değişkenler Üzerine Bir İnceleme
Yazarlar:
Yasin Kılıç
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1625402
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
148
0
FAVORİ
148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sanatçı ve Bilim İnsanı Kavramlarına Yönelik Algılarının Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi: Disiplinler Arası Bir Bakış
Yazarlar:
Ömür Göktepeliler
,
Esra Benli Özdemir
,
Betül Kurt
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1556222
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
178
0
FAVORİ
178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Comparative Analysis of the 2018 and 2024 Science Curricula about Environmental Topics Based on Bloom’s Taxonomy
Yazarlar:
Esra Benli Özdemir
,
Ece Yilmaz
,
Mahmut Selvi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.1628228
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
658
0
FAVORİ
658
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitsel Çizgi Filmlerin Enerji Dönüşümleri ve Çevre Bilimi Ünitesinde 8. Sınıf Öğrencilerinin Fen Yeterlik Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Özgür Bulduk
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
221
0
FAVORİ
221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilim İnsanı ve Mühendis Algısına Yönelik Bilişsel Yapılarının ve Görsel İmajlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Benli Özdemir
,
Selçuk Şahingöz
,
Gülsüm Göksu Taşdelen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.1534786
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
417
0
FAVORİ
417
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tasarım Odaklı Düşünme Yönteminin Grafik Tasarım Öğrencilerinin Yaratıcılıkları Üzerine Etkisi: Sosyobilimsel Konular Örneği
Yazarlar:
Nail Akgün
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1525945
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
553
0
FAVORİ
553
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapay Zekâ Teknolojileri Kullanımının Ön Lisans Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Abdulkerim Turkaya
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1486583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1212
0
FAVORİ
1212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sorun Odaklı Çevre Anlayışları: Bir Karma Yöntem Araştırması
Yazarlar:
Selçuk Şahingöz
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46778/goputeb.1510496
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
402
0
FAVORİ
402
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersi Eleştirel Düşünme Gücü ile Fen Dersine Yönelik Öz-Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Elif Özdemir Onaç
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17755/esosder.1484241
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
388
1
FAVORİ
388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5 Yaş Çocuklarına Yönelik Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Yazarlar:
Kübra Aslan
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1476419
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
0
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçeklik Uygulamalarının Ortaokul Öğrencilerinin Astronomi Okuryazarlık Düzeylerine Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
474
0
FAVORİ
474
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1969’dan Günümüze Ortaokullarda Okutulan Fen Öğretim Programlarında Yer Alan “Doğal Afetler” Konusunun Karşılaştırılmalı İncelenmesi
Yazarlar:
Esra Benli Özdemir
,
Yücel Kayabaşı
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1299047
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
626
0
FAVORİ
626
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yayınlar
Yapay Zekâ Teknolojileri Kullanımının Ön Lisans Öğrencilerinin Dijital Okuryazarlık Düzeylerine Etkisi
Yazarlar:
Abdulkerim Turkaya
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.1486583
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1212
2
ATIF
0
FAVORİ
1212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Eğitim Kurumlarına Devam Eden 5 Yaş Çocuklarına Yönelik Fen Eğitiminde Bilgisayar Destekli Probleme Dayalı Öğrenme Yaklaşımı
Yazarlar:
Kübra Aslan
,
Esra Benli Özdemir
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1476419
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
428
2
ATIF
0
FAVORİ
428
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat