Fethiye Karslı Baydere profil resmi
Fethiye Karslı Baydere Prof. Dr. Giresun University
Yayın 17 Hakemlik 3 CrossRef Atıf 54 TR Dizin Atıf 15
17 Yayın
3 Hakemlik
54 CrossRef Atıf
15 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

Giresun University

Popüler Yayınları

0

2

6058

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 13 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9121

13

1

9121

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4004

6

1

4004

Yayınlar

0

503

Asitler ve Bazlar Konusu Kapsamında İndikatör Yapımına Yönelik Bir STEM Etkinliği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Bengihan Dilara Kol, Fethiye Karslı Baydere
DOI: 10.51725/etad.1213005
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1237

0

1237

0

1768

0

1118

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4004

1

4004

1

9121

2

6058

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1219

0

1219

0

1576

0

2158

Yayınlar

3

0

503

1

0

1385

2

0

1768

4

0

1118

Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4004

6

1

4004

Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar: Fethiye Karslı Baydere , Ela Aydın
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF 13 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 9121

13

1

9121

5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar: Fethiye Karslı , Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1219

2

0

1219

4

0

1576

11

0

2158

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.