Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Fethiye Karslı Baydere
Prof. Dr.
Giresun University
Yayın
17
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
54
TR Dizin Atıf
15
17
Yayın
3
Hakemlik
54
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0003-0994-0974
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Giresun University
Popüler Yayınları
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri: Karışımların Ayrıştırılması Örneği
Yazarlar: Ela Aydın,
Fethiye Karslı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6058
0
ATIF
2
FAVORİ
6058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji ve Kaynaklarını Öğrenmelerine Etkisi
Yazarlar:
Necla Dönmez Usta
,
Fethiye Karslı
,
Ümmü Gülsüm Durukan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
4
ATIF
1
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
, Ela Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9121
13
ATIF
1
FAVORİ
9121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Yasemin Hacıoğlu
, Koray Kocaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4004
6
ATIF
1
FAVORİ
4004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Senaryo Destekli Oyun Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının 6. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına Etkisi ve Öğrencilerin Derse Yönelik Görüşleri: Vücudumuzdaki Sistemler
Yazarlar:
Özgür Aşkın Koç
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1469691
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
213
0
FAVORİ
213
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Basit Makineler” Konusunda Mühendislik Tasarım Sürecine Göre Geliştirilen Etkinliklerin 8. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkileri
Yazarlar:
Ela Aydın
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1198454
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
0
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ağız ve Diş Sağlığı Konusuna Yönelik Kavram Karikatürü Destekli İki Aşamalı Test Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sena Kurtoğlu
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.58638/kebd.1216405
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Asitler ve Bazlar Konusu Kapsamında İndikatör Yapımına Yönelik Bir STEM Etkinliği Geliştirme Çalışması
Yazarlar: Bengihan Dilara Kol,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1213005
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1237
0
FAVORİ
1237
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarına Etkisi: Kaldırma Kuvveti Örneği
Yazarlar:
Çiğdem Şahin Çakır
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.947304
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
0
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT STRATEJİSİNİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AMPULLERİN BAĞLANMA ŞEKİLLERİ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Fatih Bülbül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.874430
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
0
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Diş Çürüklerini Önleyici” İsimli STEM Etkinliği Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Sena Kurtoğlu
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.734262
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ: İKİ ÜNİVERSİTE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Çiğdem Şahin Çakır
,
Yasemin Hacıoğlu
, Koray Kocaman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.623999
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
0
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAĞLAM TEMELLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMININ REACT STRATEJİSİNE GÖRE GELİŞTİRİLEN ÖĞRETİM MATERYALLERİ İLE İLGİLİ 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN GÖRÜŞLERİ: “AYNALAR VE IŞIĞIN SOĞURULMASI”
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Elif Akın Yanmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1781
0
FAVORİ
1781
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Bilimsel Süreç Becerileri Öz Yeterliliklerine Etkisi
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Çiğdem Şahin Çakır
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Online Fen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2649
0
FAVORİ
2649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Yasemin Hacıoğlu
, Koray Kocaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4004
1
FAVORİ
4004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
, Ela Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.345897
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9121
1
FAVORİ
9121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin STEM Etkinlikleri Hakkındaki Görüşleri: Karışımların Ayrıştırılması Örneği
Yazarlar: Ela Aydın,
Fethiye Karslı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6058
2
FAVORİ
6058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar:
Fethiye Karslı
, Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1219
0
FAVORİ
1219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12. Sınıf Öğrencilerinin REACT Stratejisini Temel Alan Alkanlar Çalışma Yaprağına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Fethiye Karslı
, Mahmut Yiğit
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.76347
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1576
0
FAVORİ
1576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji ve Kaynaklarını Öğrenmelerine Etkisi
Yazarlar:
Necla Dönmez Usta
,
Fethiye Karslı
,
Ümmü Gülsüm Durukan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
1
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise 12. Sınıf Öğrencilerinin Alkanlar Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Etkisi
Yazarlar:
Fethiye Karslı
,
Mahmut Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.16124860
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2158
0
FAVORİ
2158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
PESA Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Online Fen Eğitimi Dergisi
Yayınlar
“Basit Makineler” Konusunda Mühendislik Tasarım Sürecine Göre Geliştirilen Etkinliklerin 8. Sınıf Öğrencilerinin Kavramsal Anlamalarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkileri
Yazarlar:
Ela Aydın
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2023 ,
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.21733/ibad.1198454
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1088
1
ATIF
0
FAVORİ
1088
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ağız ve Diş Sağlığı Konusuna Yönelik Kavram Karikatürü Destekli İki Aşamalı Test Geliştirme Çalışması
Yazarlar:
Sena Kurtoğlu
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.58638/kebd.1216405
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
503
3
ATIF
0
FAVORİ
503
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Süreç Becerilerine Dayalı Laboratuvar Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Anlamalarına Etkisi: Kaldırma Kuvveti Örneği
Yazarlar:
Çiğdem Şahin Çakır
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.947304
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1224
3
ATIF
0
FAVORİ
1224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
REACT STRATEJİSİNİN 7. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN AMPULLERİN BAĞLANMA ŞEKİLLERİ KONUSUNDAKİ KAVRAMSAL ANLAMALARINA ETKİSİ
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Fatih Bülbül
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
DOI: 10.47714/uebt.874430
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1385
1
ATIF
0
FAVORİ
1385
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
“Diş Çürüklerini Önleyici” İsimli STEM Etkinliği Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Sena Kurtoğlu
,
Fethiye Karslı Baydere
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.734262
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1768
2
ATIF
0
FAVORİ
1768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLERİNİN STEM EĞİTİMİ İLE İLGİLİ GÖRÜŞLERİ: İKİ ÜNİVERSİTE ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Çiğdem Şahin Çakır
,
Yasemin Hacıoğlu
, Koray Kocaman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.623999
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1118
4
ATIF
0
FAVORİ
1118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (STEM) Eğitimi Etkinlik Örneği: Pıhtı Önleyici İlaç
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
,
Yasemin Hacıoğlu
, Koray Kocaman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3051
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4004
6
ATIF
1
FAVORİ
4004
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bağlam Temelli Yaklaşımın Açıklama Destekli REACT Stratejisine Göre ‘Göz’ Konusunun Öğretimi
Yazarlar:
Fethiye Karslı Baydere
, Ela Aydın
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.345897
ATIF
13
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9121
13
ATIF
1
FAVORİ
9121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Öğrencilerinin ‘Besinleri Tanıyalım’ Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Yaklaşımın Etkisi
Yazarlar:
Fethiye Karslı
, Ülkü Saka
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2017.330230
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1219
2
ATIF
0
FAVORİ
1219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12. Sınıf Öğrencilerinin REACT Stratejisini Temel Alan Alkanlar Çalışma Yaprağına Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Fethiye Karslı
, Mahmut Yiğit
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/nefefmed.76347
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1576
4
ATIF
0
FAVORİ
1576
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Öğretmen Adaylarının Yenilenebilir Enerji ve Kaynaklarını Öğrenmelerine Etkisi
Yazarlar:
Necla Dönmez Usta
,
Fethiye Karslı
,
Ümmü Gülsüm Durukan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1898
4
ATIF
1
FAVORİ
1898
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise 12. Sınıf Öğrencilerinin Alkanlar Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Etkisi
Yazarlar:
Fethiye Karslı
,
Mahmut Yiğit
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/iuefd.16124860
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2158
11
ATIF
0
FAVORİ
2158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat