Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Doç. Dr.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
5
8
Yayın
28
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanında Yaşadıkları Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Etkinlik Temelli Öğretimin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özge Erdem
,
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.333612
ATIF
0
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17968
0
ATIF
3
FAVORİ
17968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM KURMA ÖZYETERLİK VE PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI
Yazarlar:
Meliha Ünlü
,
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2823
0
ATIF
1
FAVORİ
2823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gülfem Sarpkaya
,
Gözdegül Arık
,
Hatice Aydan Kaplan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1305
0
ATIF
1
FAVORİ
1305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Gülfem Sarpkaya Aktaş
,
Furkan Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1517048
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
ATIF
1
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Gerçekçi Matematik Eğitiminin Tamsayılar Konusunda Matematik Başarısına, Kalıcılığına ve Motivasyonuna Etkisi
Yazarlar:
Gülfem Sarpkaya Aktaş
,
Mustafa Köse
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1529056
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
295
0
FAVORİ
295
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Eğitiminde Dijital Oyunlar: Tematik İnceleme
Yazarlar:
Feyza Yıldız
,
Kamuran Tarım
,
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1535332
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
480
0
FAVORİ
480
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GeoGebra’nın Ortaokul Öğrencilerinin Uzamsal Görselleştirme Becerilerine Katkıları ve Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Gülfem Sarpkaya Aktaş
,
Furkan Erdoğan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.1517048
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
1
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 7. Sınıf Öğrencilerinin Cebir Öğrenme Alanında Yaşadıkları Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Etkinlik Temelli Öğretimin Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Özge Erdem
,
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.333612
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
17968
3
FAVORİ
17968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mikroöğretim uygulamalarında akran değerlendirmelerine göre öğretmen yeterlikleri
Yazarlar:
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.329880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1035
0
FAVORİ
1035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklemlere Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Melihan Ünlü
,
Gülfem Sarpkaya-aktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.303966
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9367
0
FAVORİ
9367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM KURMA ÖZYETERLİK VE PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI
Yazarlar:
Meliha Ünlü
,
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2823
1
FAVORİ
2823
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Üstbiliş Stratejilerini Kullanma Farkındalıkları ile Matematiğe Karşı Tutumları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Gülfem Sarpkaya
,
Gözdegül Arık
,
Hatice Aydan Kaplan
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1305
1
FAVORİ
1305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
International Journal of Social Sciences and Education Research
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Active Learning
International Journal of 3D Printing Technologies and Digital Industry
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Sinerji Uluslararası Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Mikroöğretim uygulamalarında akran değerlendirmelerine göre öğretmen yeterlikleri
Yazarlar:
Gülfem Sarpkaya Aktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
International Journal of Social Sciences and Education Research
DOI: 10.24289/ijsser.329880
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1035
2
ATIF
0
FAVORİ
1035
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebirsel İfade ve Denklemlere Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Melihan Ünlü
,
Gülfem Sarpkaya-aktaş
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.303966
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9367
3
ATIF
0
FAVORİ
9367
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat