avatar
Hasan Meydan Prof. Dr. Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies
Yayın 20 Hakemlik 59 CrossRef Atıf 38 TR Dizin Atıf 72
20 Yayın
59 Hakemlik
38 CrossRef Atıf
72 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Din Eğitimi Değer Felsefesi

Kurum

Sakarya Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Felsefe ve Din Bilimleri Bölümü/Sakarya University Department of Philosophy and Religious Studies

Popüler Yayınları

Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5098

0

2

5098

0

2

1374

0

2

28932

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3595

5

1

3595

2

1

3259

Yayınlar

0

74

0

594

1

901

Ortaokul Öğrencilerinin Kök Değerleri İçselleştirme Düzeylerini Belirleme Envanterinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1116719
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 884

0

884

2

1374

EĞİTİMİN SOSYOLOJİK TEMELLERİ BAĞLAMINDA POSTMODERN İKLİM VE DİN EĞİTİMİ
Yayın Bilgisi: 2022 , Diyanet İlmi Dergi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 862

0

862

1

1036

0

2682

1

3259

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3595

1

3595

0

2395

1

2301

Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1748

1

1748

Anlamlı Öğrenme Öz-Farkındalık Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yayın Bilgisi: 2018 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5098

2

5098

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3487

0

3487

2

28932

Yayınlar

1

1

901

8

1

1036

2

1

3259

Bir Beceri Olarak Ahlak ve Eğitimi: Ahlaki Gelişim Kuramlarına Dayalı Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2021 , İlahiyat Tetkikleri Dergisi
DOI: 10.29288/ilted.890349
ATIF 5 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3595

5

1

3595

8

0

2395

4

1

2301

Din Eğitiminde İhmal Edilen Boyut: İnsanın Anlam Arayışı
Yayın Bilgisi: 2019 , Bilimname
DOI: 10.28949/bilimname.519316
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1748

2

1

1748

İlahiyat Lisans Tamamlama Programının Verimliliği Üzerine Olgusal Bir Araştırma
Yazarlar: Recep Kaymakcan, Hasan Meydan , Adnan Telli, Kübra Cevherli
DOI: 10.14395/jdiv121
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3487

8

0

3487

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.