avatar
Mehmet Özdoğru Dr. KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 24 CrossRef Atıf 21 TR Dizin Atıf 17
22 Yayın
24 Hakemlik
21 CrossRef Atıf
17 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Teftiş ve Planlama Eğitimde Liderlik Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer)

Kurum

KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

569

0

2

7867

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okul Öncesi Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.1
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8626

4

2

8626

Öğretmenlerin Vefa Sosyal Destek Ekipleri’nde Görev Alma Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.1
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 71631

4

1

71631

ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI ÇATIŞMALARIN ÇÖZÜMÜNDE OKUL MÜDÜRLERİNİN ARABULUCULUK DAVRANIŞLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.828532
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1060

0

1

1060

Yayınlar

0

541

0

827

0

673

TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN ÖRGÜTSEL FAKTÖRLER: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1090296
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 790

0

790

ÖĞRETMENLERİN YAŞADIKLARI ÇATIŞMALARIN ÇÖZÜMÜNDE OKUL MÜDÜRLERİNİN ARABULUCULUK DAVRANIŞLARI
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.828532
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1060

1

1060

0

1225

0

702

0

507

0

3605

COVID-19 Sürecinde Değişen Veli Rolleri
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1018

0

1018

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okul Öncesi Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.1
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8626

2

8626

İkili Eğitim Yapan Okulların Yöneticilerinin Tam Gün (Normal) Eğitime Geçiş Hakkında Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.844918
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2206

0

2206

0

573

0

1309

2

7867

Öğretmenlerin Vefa Sosyal Destek Ekipleri’nde Görev Alma Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.1
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 71631

1

71631

2

569

0

2142

Okul Yöneticilerinin Liyakat İlkesi Hakkındaki Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2019 , Eğitim ve Teknoloji
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1151

0

1151

Yayınlar

1

0

541

The reasons that prevent teachers' professional competencies from turning into performance
DOI: 10.17478/jegys.1179945
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 673

1

0

673

TÜRKİYE’DE ÖĞRETMEN MOTİVASYONUNU ETKİLEYEN ÖRGÜTSEL FAKTÖRLER: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2022 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1090296
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 790

2

0

790

3

0

702

Özel Gereksinimli Öğrencilerin Okul Öncesi Eğitiminde Karşılaşılan Sorunlar
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.11.1
ATIF 4 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8626

4

2

8626

İkili Eğitim Yapan Okulların Yöneticilerinin Tam Gün (Normal) Eğitime Geçiş Hakkında Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , İZÜ Eğitim Dergisi
DOI: 10.46423/izujed.844918
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2206

2

0

2206

Öğretmenlerin Vefa Sosyal Destek Ekipleri’nde Görev Alma Nedenlerine İlişkin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2021 , Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.3.1.1
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 71631

4

1

71631

4

0

2142

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.