Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Süleyman Arslantaş
Dr. Öğr. Üyesi
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Yayın
7
Hakemlik
11
CrossRef Atıf
1
7
Yayın
11
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Kurum
Necmettin Erbakan Üniversitesi
Popüler Yayınları
SINIF ÖĞRETMENLERİNE SUNULAN ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN FARKLILAŞTIRILMIŞ ETKİNLİK GELİŞTİRME EĞİTİMİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Süleyman Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010
0
ATIF
2
FAVORİ
2010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Süleyman Arslantaş
,
Tuğba Pürsün
,
Mevlüt Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
766
0
ATIF
1
FAVORİ
766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN EKİPLE ÖĞRETİM DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Tuğba Pürsün
,
Burcu Yapar
,
Süleyman Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1118240
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
0
ATIF
1
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
ÖZEL EĞİTİM ÖĞRETMENLERİNİN EKİPLE ÖĞRETİM DENEYİMLERİ
Yazarlar:
Tuğba Pürsün
,
Burcu Yapar
,
Süleyman Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1118240
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
971
1
FAVORİ
971
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngiltere’deki İki Dilli Türk Ortaokul Öğrencileri ile Türkiye’deki Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Tutumlarının ve Okur Öz Algılarının Karşılaştırılması
Yazarlar:
Celalettin Çelebi
,
Tuğba Pürsün
,
Süleyman Arslantaş
,
Mehmet Toyran
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.1077106
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
799
0
FAVORİ
799
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Engellilere Yönelik Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mevlüt Aydoğmuş
,
Süleyman Arslantaş
,
Tuğba Pürsün
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.929364
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
0
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Özel Gereksinimli Bireylere Yönelik Tutumları
Yazarlar:
Süleyman Arslantaş
,
Tuğba Pürsün
,
Mevlüt Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
766
1
FAVORİ
766
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Opinions of Teachers and Administrators on the Selection of Teachers of Gifted Students
Yazarlar:
Süleyman Arslantaş
,
Ahmet Kurnaz
,
Zehra Atbaşı
,
Mevlüt Aydoğmuş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Language Teaching and Educational Research
DOI: 10.35207/later.947174
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
516
0
FAVORİ
516
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Görüşlerine Göre Sınıf İçi Öğrenci Davranışlarını Belirleme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Arslantaş
,
Celalettin Çelebi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.827286
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENLERİNE SUNULAN ÜSTÜN YETENEKLİ ÖĞRENCİLER İÇİN FARKLILAŞTIRILMIŞ ETKİNLİK GELİŞTİRME EĞİTİMİNİN ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ahmet Kurnaz
,
Süleyman Arslantaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2010
2
FAVORİ
2010
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Language Teaching and Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Harran Maarif Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necmettin Erbakan Üniversitesi Ereğli Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Turkish Special Education Journal: International
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Görüşlerine Göre Sınıf İçi Öğrenci Davranışlarını Belirleme Ölçeği Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Süleyman Arslantaş
,
Celalettin Çelebi
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.827286
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
826
1
ATIF
0
FAVORİ
826
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat