Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Serkan Aslan
Doç. Dr.
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
14
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
234
14
Yayın
35
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
234
TR Dizin Atıf
0000-0001-8515-4233
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Türkçe Eğitimi
Kurum
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Teacher Candidates' Experiences with the Flipped Classroom Model: A Phenomenological Approach
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.718461
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
1
ATIF
2
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Eylem Araştırması ile Matematik Öğretmen Adaylarının Dönüşümü: Klinik Danışmanlık Modeliyle Ders Planı Hazırlama ve Mesleki Yeterlilik Geliştirme
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1601026
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
137
0
FAVORİ
137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Yazma Motivasyonları ile Öz Düzenlemeye Dayalı Yazma Stratejilerini Kullanmaları Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1489068
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
846
0
FAVORİ
846
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Süreç Tür Temelli Yazma Yaklaşımı ile İlgili Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.31464/jlere.1489504
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
342
0
FAVORİ
342
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlk Okuma ve Yazma Öğretimine Yönelik Özyeterliklerinin ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1446239
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
874
0
FAVORİ
874
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Erken Çocukluk Döneminde Fen Eğitiminde STEM Etkinlikleriyle Öğrencilerin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Vesile Uyulan
,
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anadolu University Journal of Education Faculty
DOI: 10.34056/aujef.1464605
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
540
0
FAVORİ
540
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN VE UYGULAMALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Vesile Uyulan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1138759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2808
0
FAVORİ
2808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Prospective Teachers’ Beliefs About the Necessity of Multicultural Education and Self-Efficacy Perceptions of Multicultural Education: A Path Model
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Psychology and Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
653
0
FAVORİ
653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.755991
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Candidates' Experiences with the Flipped Classroom Model: A Phenomenological Approach
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.718461
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
2
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma Yazma Öğretiminde Animasyon ve Simülasyon Kullanımına Yönelik Deneyimleri ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.756564
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2619
0
FAVORİ
2619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duygu ve Düşüncelere Saygı ile Hoşgörü Tutumları ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.559526
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3170
0
FAVORİ
3170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of Secondary School Students’ Views Regarding Basic Democratic Values in terms of Several Variables
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.8.2.491
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
319
0
FAVORİ
319
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How is Multicultural Education Perceived in Elementary Schools in Turkey? A Case Study
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
European Journal of Educational Research
DOI: 10.12973/eu-jer.8.1.233
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
948
0
FAVORİ
948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Görsel Sanatlar Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Mehmet Ali Gökdemir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1066
0
FAVORİ
1066
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
European Journal of Educational Research
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Psychology and Educational Studies
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Editörlük
SDU International Journal of Educational Studies
Alan Editörü
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu University Journal of Education Faculty
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Dergisi
Kapadokya Eğitim Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
Scientific Educational Studies
SDU International Journal of Educational Studies
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Beşeri Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE FEN EĞİTİMİNE YÖNELİK ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNİN VE UYGULAMALARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Aslan
,
Vesile Uyulan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1138759
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2808
1
ATIF
0
FAVORİ
2808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Ölçme Değerlendirmeye Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.755991
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1110
6
ATIF
0
FAVORİ
1110
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teacher Candidates' Experiences with the Flipped Classroom Model: A Phenomenological Approach
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.718461
ATIF
1
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
1
ATIF
2
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma Yazma Öğretiminde Animasyon ve Simülasyon Kullanımına Yönelik Deneyimleri ile İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.756564
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2619
4
ATIF
0
FAVORİ
2619
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Duygu ve Düşüncelere Saygı ile Hoşgörü Tutumları ve Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Aslan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.559526
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3170
1
ATIF
0
FAVORİ
3170
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat