avatar
Serpil Yorgancı Doç. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU
Yayın 7 Hakemlik 11 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 4
7 Yayın
11 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Öğrenme Kuramları Informal Öğrenme Matematik Eğitimi

Kurum

ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, TEKNİK BİLİMLER MESLEK YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

2

2430

7

1

2271

Yayınlar

1

2271

2

2430

The Mathematics Learning Styles of Vocational College Students
DOI: 10.12973/eu-jer.7.4.935
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 621

0

621

Vocational School Students’ Purposes of Facebook Usage
Yayın Bilgisi: 2017 , Participatory Educational Research
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 317

0

317

Student’s beliefs about using worked–example based video podcast in mathematics courses
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.12.3.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 650

0

650

Critical Thinking Dispositions of Pre-Service Mathematics Teachers
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.13.3.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 791

0

791

Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Umutsuzluk Düzeyleri
Yazarlar: Serpil Yorgancı , Menşure Kolçak, Ömer Terzioğlu, Zafer Kartal, Nilgün Bilici
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1023

0

1023

Yayınlar

7

1

2271

Student’s beliefs about using worked–example based video podcast in mathematics courses
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.12.3.3
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 650

1

0

650

Critical Thinking Dispositions of Pre-Service Mathematics Teachers
Yayın Bilgisi: 2016 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.16.13.3.3
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 791

5

0

791

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.