avatar
Yavuz Selim Gülmez Dr. Öğr. Üyesi MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Yayın 8 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 2 TR Dizin Atıf 2
8 Yayın
10 Hakemlik
2 CrossRef Atıf
2 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

MARDİN ARTUKLU ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, PAZARLAMA ANABİLİM DALI

Popüler Yayınları

Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Mardin Kent Markası Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1016409
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 562

0

2

562

SPOR TAKIMI TARAFTARLIĞINDA MARKA NEFRETİNİN POTANSİYEL ÖNCÜL VE SONUÇLARI
Yayın Bilgisi: 2025 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/beykozad.1529081
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 70

0

2

70

0

1

790

0

1

171

Yayınlar

1

92

SPOR TAKIMI TARAFTARLIĞINDA MARKA NEFRETİNİN POTANSİYEL ÖNCÜL VE SONUÇLARI
Yayın Bilgisi: 2025 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/beykozad.1529081
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 70

2

70

0

654

1

1702

1

790

Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Mardin Kent Markası Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1016409
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 562

2

562

Yayınlar

1

0

654

1

1

1702

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.