Yasemin Baki profil resmi
Yasemin Baki Doç. Dr. RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın 22 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 103
22 Yayın
7 Hakemlik
103 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Türkçe Eğitimi

Kurum

RECEP TAYYİP ERDOĞAN ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Hayâl Dükkânı Adlı Çocuk Yapıtında Analojilerin Kullanımı
DOI: 10.47935/ceded.1139608
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 862

0

2

862

Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliği
DOI: 10.31464/jlere.528298
ATIF 13 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1816

13

1

1816

0

1

2705

Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1109642
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4553

9

1

4553

Yayınlar

0

847

0

414

Scamper Tekniğinin Yazma Becerilerinin Gelişimine Etkisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1426267
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 611

0

611

0

1306

SCAMPER Tekniğinin Yaratıcı Yazma ve Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1322176
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2281

0

2281

Okuma çemberi yönteminin okuma kültürüne etkisi
DOI: 10.29000/rumelide.1379041
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 927

1

927

OKUR-TEPKİ TEORİSİ: GÖKTE BİRİ VAR ÖRNEĞİ
Yayın Bilgisi: 2023 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1354647
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1043

0

1043

Hayâl Dükkânı Adlı Çocuk Yapıtında Analojilerin Kullanımı
DOI: 10.47935/ceded.1139608
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 862

2

862

METNİ ANLAMLANDIRMA SÜRECİNİN UNSURLARI: ANA FİKİR, YARDIMCI FİKİR, KONU
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1151905
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2459

0

2459

1

4553

Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısından İncelenmesi
DOI: 10.47935/ceded.951785
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1129

0

1129

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kültürü Düzeylerinin İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.676829
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1701

1

1701

0

4321

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.460042
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5231

0

5231

Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliği
DOI: 10.31464/jlere.528298
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1816

1

1816

0

2615

0

3509

0

1548

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Nasreddin Hoca’ya İlişkin Algıları
Yayın Bilgisi: 2017 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.286688
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2900

0

2900

0

174

Yayınlar

SCAMPER Tekniğinin Yaratıcı Yazma ve Yaratıcı Düşünme Becerilerinin Gelişimine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1322176
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2281

1

0

2281

Okuma çemberi yönteminin okuma kültürüne etkisi
DOI: 10.29000/rumelide.1379041
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 927

1

1

927

METNİ ANLAMLANDIRMA SÜRECİNİN UNSURLARI: ANA FİKİR, YARDIMCI FİKİR, KONU
Yayın Bilgisi: 2022 , Asya Studies
DOI: 10.31455/asya.1151905
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2459

1

0

2459

Web 2.0 Araçlarının Dijital Okuryazarlık Becerilerinin ve Web Pedagojik İçerik Bilgisinin Gelişimine Etkisi
Yayın Bilgisi: 2022 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1109642
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4553

9

1

4553

Alev Saçlı Çocuk Adlı Yapıtın Fantastik Unsurlar Açısından İncelenmesi
DOI: 10.47935/ceded.951785
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1129

2

0

1129

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Okuma Kültürü Düzeylerinin İncelenmesi
DOI: 10.31464/jlere.676829
ATIF 7 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1701

7

1

1701

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Dijital Öykülerin Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.597269
ATIF 15 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4321

15

0

4321

Ortaokul Türkçe Ders Kitaplarındaki Metinlerin Değer Aktarımı Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2019 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.460042
ATIF 28 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5231

28

0

5231

Türkçe Dersi 8. Sınıf Kitabındaki Metinlerin Okunabilirliği
DOI: 10.31464/jlere.528298
ATIF 13 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1816

13

1

1816

Türkçe Öğretmeni Adaylarının Dijital Öyküleme Sürecine İlişkin Görüşleri ve Algıları
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.392654
ATIF 14 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2615

14

0

2615

1

0

3509

7

0

1548

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.