Dergi Kurulları

Editor-In-Chief

Doç. Dr. Şahin İDİL TÜBİTAK Türkiye
Fen Bilgisi Eğitimi, STEM Eğitimi

Editor

Doç. Dr. İsmail DÖNMEZ Muş Alparslan Üniversitesi Türkiye Web
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Science Education Editor

Doç. Dr. Salih GÜLEN Muş Alparslan Üniversitesi Türkiye
Eğitim, Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Technology Education Editor

Yrd. Doç. Dr. Orhan CURAOĞLU ABANT IZZET BAYSAL UNIVERSITY Türkiye

Dr. Orhan Curaoğlu, öğretim teknolojisi, e-öğrenme ve teknoloji destekli matematik ve STEM eğitimi alanlarında uzmanlaşmış deneyimli bir eğitimci ve araştırmacıdır. Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi ve Kuzey Teksas Üniversitesi'nde öğretim görevlisi olarak çalışmaktadır. Mesleki deneyimi, üniversite düzeyinde öğretim ve ortaöğretim matematik eğitimini kapsamaktadır. Bilgi ve iletişim teknolojileri (BİT), pedagoji bilimleri ve STEM eğitimine odaklanan çok sayıda ulusal ve uluslararası girişime katılmıştır ve eğitim teknolojileri üzerine akademik araştırmalar yürütmüş ve yayınlamıştır.

Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem

Mathematics Education Editor

Doç. Dr. Burcu DURMAZ SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Matematik Eğitimi

Natural Sciences Editor

English Language Editor

Editorial Board

Editorial Board

Dr. Steven SEXTON University of Otago Yeni Zelanda
Hizmetiçi Eğitim, Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi, İlköğretim, Fen Bilgisi Eğitimi
Prof. Dr. Muhammad Akram SHAİKH Pakistan Scientific & Technological Information Center, Pakistan Science Foundation Pakistan
Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi
Prof. Dr. Mustafa Sami TOPÇU YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Fen Bilgisi Eğitimi, STEM Eğitimi
Prof. Dr. Claus MİCHELSEN University of Southern Denmark Danimarka
STEM Eğitimi, Mühendislik Eğitimi
Prof. Dr. Kadir DEMİR Georgia State University Amerika Birleşik Devletleri
Fen Bilgisi Eğitimi
Prof. Dr. Kemal YÜRÜMEZOĞLU DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Türkiye
Fizik Eğitimi, Özel Yetenekli Eğitimi
Uzm. Dr. Merab LABADZE Innovative Education Foundation Gürcistan
STEM Eğitimi, Bilim, Teknoloji ve Mühendislik Eğitimi ve Programlarının Geliştirilmesi
Son Güncelleme Zamanı: 18.08.2025 15:30:59

The content in this journal is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License 30516