avatar
Hasan Bakırcı Prof. Dr. VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
Yayın 43 Hakemlik 55 CrossRef Atıf 89 TR Dizin Atıf 328
43 Yayın
55 Hakemlik
89 CrossRef Atıf
328 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

İlköğretim

Kurum

VAN YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

7

12

1464

5

4

1548

9

2

890

1

1

2014

0

1

1219

Yayınlar

1

275

1

628

1

683

0

387

0

805

0

550

1

609

0

627

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

0

1155

4

1548

0

2425

12

1464

2

890

1

2014

1

1483

0

1307

0

1342

0

1628

0

7431

0

1496

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1370

0

1370

1

2124

0

3207

Yayınlar

1

1

628

1

1

683

5

0

550

1

1

609

2

0

627

STEM Education Effect on Inquiry Perception and Engineering Knowledge
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.64.9.3
ATIF 4 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1155

4

0

1155

5

4

1548

1

0

2425

7

12

1464

9

2

890

1

1

2014

Rehberli Araştırma Sorgulama Öğretim Yönteminin 7. Sınıf Öğrencilerinin FeTeMM Tutumları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar: Müge Sağdıç, Hasan Bakırcı
DOI: 10.32709/akusosbil.534626
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1483

2

1

1483

5

0

1342

3

0

7431

11

0

1496

Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Fizik Konularında Bilgi Teknolojilerini Kullanma Durumlarının Araştırılması
Yazarlar: Nurhan Polat, Naki Erdemir, Hasan Bakırcı
DOI: 10.19171/uefad.368852
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1370

1

0

1370

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.