avatar
Süleyman Sadi Seferoğlu Prof. Dr. Hacettepe Üniversitesi
Yayın 36 Hakemlik 46 CrossRef Atıf 92 TR Dizin Atıf 232
36 Yayın
46 Hakemlik
92 CrossRef Atıf
232 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Öğretim Tasarımı Öğretim Teknolojileri Öğretmen Eğitimi ve Eğitimcilerin Mesleki Gelişimi Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem

Kurum

Hacettepe Üniversitesi

Popüler Yayınları

1

4

726

Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan, S. Sadi Seferoğlu
DOI: 10.32601/ejal.461000
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1911

4

1

1911

Yayınlar

0

230

0

357

1

629

Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT’nin KEFE ve PEST Analizi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1368821
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4453

1

4453

0

287

0

325

1

551

0

696

1

1110

KORONAVİRÜS SALGINI DÖNEMİNDE CANLI DERSLER: VELİ GÖRÜŞLERİYLE İLGİLİ BİR İNCELEME
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877869
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 587

0

587

ASAYİŞ HİZMETLERİNDE TEKNOLOJİ KABUL MODELİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar: Güray Arık, Süleyman Sadi Seferoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 , Güvenlik Bilimleri Dergisi
DOI: 10.28956/gbd.1028635
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 824

0

824

1

1473

0

2198

1

1728

0

2021

0

2636

0

4754

0

2497

1

1911

0

10746

Editörlük

Yayınlar

Eğitimde Yapay Zekâ Kullanımı: ChatGPT’nin KEFE ve PEST Analizi
Yayın Bilgisi: 2024 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.1368821
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4453

6

1

4453

KORONAVİRÜS SALGINI DÖNEMİNDE CANLI DERSLER: VELİ GÖRÜŞLERİYLE İLGİLİ BİR İNCELEME
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.877869
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 587

1

0

587

1

4

726

3

1

1473

2

0

2198

3

1

1728

12

0

2021

24

0

2636

10

0

4034

16

0

4754

2

0

2497

Using Etherpad for Online Collaborative Writing Activities and Learners with Different Language Learning Strategies
Yazarlar: Erdal Ayan, S. Sadi Seferoğlu
DOI: 10.32601/ejal.461000
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1911

4

1

1911

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.