avatar
Aysel Arslan Doç. Dr. SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY
Yayın 66 Hakemlik 44 CrossRef Atıf 250 TR Dizin Atıf 71
66 Yayın
44 Hakemlik
250 CrossRef Atıf
71 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme Eğitim Programları ve Öğretim Eğitimde Program Geliştirme Eğitimde Program Değerlendirme Hayat Boyu Öğrenme Yetişkin Eğitimi Eğitim Felsefesi

Kurum

SIVAS CUMHURIYET UNIVERSITY

Popüler Yayınları

İlkokul Öğrencilerinin Okuma Alışkanlıkları ile Eleştirel Düşünme Eğilimleri Arasındaki İlişki
Yayın Bilgisi: 2025 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1506770
ATIF 0 FAVORİ 4 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1152

0

4

1152

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 18 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3989

18

3

3989

0

3

857

47

3

10440

0

2

24120

Yayınlar

1

80

İlahiyat Fakültesi Öğrencilerinin Öğretmen Öz-yeterlik İnançları
Yayın Bilgisi: 2025 , Tokat İlmiyat Dergisi
DOI: 10.51450/ilmiyat.1625171
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 62

0

62

0

130

0

501

4

1152

0

310

0

401

0

402

0

331

0

272

0

325

0

647

0

594

0

385

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 637

0

637

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 599

0

599

0

557

0

1150

0

715

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 791

0

791

The Study of Thesis Made on Lifelong Learning in Turkey by Document Analysis
Yazarlar: Rümeysa Tuna-gündoğdu, Aysel Arslan
DOI: 10.31458/iejes.1248507
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 560

0

560

0

885

0

542

0

614

0

1039

0

1271

1

755

0

708

0

888

0

723

2

1285

0

3845

0

547

0

928

3

3989

3

10440

2

2002

1

4441

0

7013

0

1746

0

826

0

13628

0

3061

0

9784

1

3010

2

24120

0

3224

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar: Aysel Arslan , Furkan Turan
DOI: 10.58689/eibd.1429452
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 637

2

0

637

İkinci Sınıf Türkçe Ders Kitabının Kök Değerler Açısından İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2024 , Değerler Eğitimi Dergisi
DOI: 10.34234/ded.1427320
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 599

1

0

599

1

0

557

3

0

1150

1

0

715

Ortaokul Öğrencilerinin Motivasyon Düzeylerinin Okuma Stratejileri Bilişüstü Farkındalıkları Üzerindeki Etkisi
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1136802
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 791

1

0

791

3

0

885

4

0

1039

2

1

755

2

0

888

2

2

1285

1

0

1320

11

0

3845

3

0

928

Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeyleri ve Şiddet Eğilimlerinin Belirlenmesi
DOI: 10.18009/jcer.652390
ATIF 18 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3989

18

3

3989

47

3

10440

5

2

2002

5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
DOI: 10.46778/goputeb.570245
ATIF 20 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4441

20

1

4441

13

0

1374

15

0

13628

4

1

1747

21

0

3061

3

0

9784

15

1

3010

9

1

21689

21

0

3224

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.