Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Berna Cantürk Günhan
Prof. Dr.
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Yayın
14
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
63
14
Yayın
28
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
63
TR Dizin Atıf
0000-0002-9585-0811
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRETMENLERİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALMALARINDA YAŞANAN SORUNLAR ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar: Neşe Başer, Serkan Narlı,
Berna Günhan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2158
0
ATIF
1
FAVORİ
2158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Büşra Günkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.614345
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
4
ATIF
1
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK ÖZYETERLİK İLE BAŞARI İLİŞKİSİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN META-ANALİZİ
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1333
0
ATIF
1
FAVORİ
1333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Matematiksel Meraklarının Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Marziye Büşra Koç
,
Ayşe Betül Akbulut
,
Ayşe Akdeniz
,
Ezgi Su Gümüş
,
Kardelen Çinar
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
85
0
FAVORİ
85
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematiksel Düşünme ve Bilgi İşlemsel Düşünmenin Epistemolojik Bağlantısına Kuramdan Uygulamaya Bir Bakış
Yazarlar:
Behiye Dinçer Aksoy
,
Berna Cantürk Günhan
,
Filiz Mumcu
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1438401
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
255
0
FAVORİ
255
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bir Matematik Öğretmeninin Öğrencilerin Orantısal Akıl Yürütme Becerilerini Destekleme Eylemlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ayşe Demir
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1418423
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
592
0
FAVORİ
592
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf Öğrencilerinin Çoklu Temsil Temelli Öğretim Sürecindeki Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Arife Tolga
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
795
0
FAVORİ
795
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
,
Bedriye Doluzengin
,
Behiye Dinçer Aksoy
,
Selda Özdişçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.785076
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2359
0
FAVORİ
2359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SEKİZİNCİ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ORTAKLAŞA ARGÜMANTASYON SÜREÇLERİNİN GEOGEBRA DESTEKLİ ETKİNLİK İLE İNCELENMESİ: GEOMETRİK CİSİMLER ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Faden Topuz
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1405
0
FAVORİ
1405
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE MATEMATİK DERSİNE YÖNELİK ÖZYETERLİK İLE BAŞARI İLİŞKİSİ ÜZERİNE YAPILAN ÇALIŞMALARIN META-ANALİZİ
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1333
1
FAVORİ
1333
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğrusal Denklemlerde Yapılan Eğitsel Robotik Uygulamalarının Cebirsel Akıl Yürütme Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Behiye Dinçer
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1312
0
FAVORİ
1312
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Zihnin Geometrik Alışkanlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Arife Tolga
,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4994
0
FAVORİ
4994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis of Research on Processes of Constructing Knowledge in Mathematics Education in Turkey
Yazarlar: Faden Topuz,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.578076
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
0
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Büşra Günkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.614345
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
1
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumları ile Matematik Başarıları Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
, Faden Topuz, Duygu Bedir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.483521
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının Geometri Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
, Hatice Açan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.67541
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6808
0
FAVORİ
6808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ALMALARINDA YAŞANAN SORUNLAR ve ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
Yazarlar: Neşe Başer, Serkan Narlı,
Berna Günhan
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2158
1
FAVORİ
2158
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editörlük
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Alan Editörü
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Akdeniz Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
IBAD Sosyal Bilimler Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
Van Hiele Geometrik Düşünme Düzeyleri, Başarı ve Tutum Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
,
Bedriye Doluzengin
,
Behiye Dinçer Aksoy
,
Selda Özdişçi
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.785076
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2359
2
ATIF
0
FAVORİ
2359
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Content Analysis of Research on Processes of Constructing Knowledge in Mathematics Education in Turkey
Yazarlar: Faden Topuz,
Berna Cantürk Günhan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.578076
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1094
4
ATIF
0
FAVORİ
1094
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Problem Kurma Temelli Matematik Öğretiminin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
,
Mehmet Ertürk Geçici
, Büşra Günkaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.614345
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
4
ATIF
1
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Öğrencilerin Matematik Dersine Yönelik Tutumları ile Matematik Başarıları Arasındaki İlişki: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
, Faden Topuz, Duygu Bedir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.483521
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1523
2
ATIF
0
FAVORİ
1523
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dinamik Geometri Yazılımı Kullanımının Geometri Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Berna Cantürk Günhan
, Hatice Açan
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.67541
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6808
1
ATIF
0
FAVORİ
6808
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat